Soort van klaar van vertrek - Reisverslag uit Nistelrode, Nederland van Dennis en Ezra - WaarBenJij.nu Soort van klaar van vertrek - Reisverslag uit Nistelrode, Nederland van Dennis en Ezra - WaarBenJij.nu

Soort van klaar van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Ezra

03 Maart 2015 | Nederland, Nistelrode

Morgen, op weg naar ons meiske, op weg naar Mei-Li. De koffers gepakt, vast vanalles vergeten. Dat hoort nu eenmaal zo.We hebben koffers gepakt voor drie personen, we vertrekken met twee, we komen terug met drie. De reis van ons leven, nu al! Een grote stapel papieren, tig kopieën van vanvalles. Een wandelwagen, een assortiment Zwitsal, rompertjes, sokjes. Hebben we de maat goed gegokt? We zullen het zien.

Over een week ontmoeten we onze dochter.
Spannend.
Op een leuke manier.

Op dit blog zullen we proberen een verslag te doen van dit mooie, grote avontuur!

Tot over een kleine drie weken!

Dennis & Ezra

• 04 Maart 2015 - 06:25

Ankie Reijnen:

Lieve Ezra,
    Ik ben zo blij voor je! Er komt zo'n bijzonder moment. Het worden van
    een mama, bij het eerste moment dat je haar ziet is het er. Geniet ervan!
    Neem de tijd! En het mooie van mama zijn is, je doet het nooit verkeerd. Onvoorwaardelijke
    Liefde van een dochter!

• 04 Maart 2015 - 09:39

Marieke:

zo mooi te lezen hoe jullie reis gaat. Geniet ervan!

• 04 Maart 2015 - 21:05

Cristel:

Ezra en Dennis! Eindelijk is het dan zover!!!! Joepie onder weg naar Mei-li! Heel spannend!!!! Geniet ervan

• 07 Maart 2015 - 00:18

Luuk :